Another Likely Story

Vi satt ju med världens sötaste TANT (och gubbe båda 70+) igår på tåget till Stockholm i vår kupé.

Jag skulle ju ut med Nathalie sedan så jag tänkte utnyttja fyra timmars tågresa på väl valt sätt genom att fixa mig något sånär het som smet. Frågar Frida när vi precis satt oss om hon möjligtvis har en fickspegel jag kan låna för att uppnå detta ändamål men nä.
Då kommer tanten "men jag har en fickspegel!!"
Jag dör ju en smula. Helt stolt är hon när hon räcker den till mig. Hon var nog mer glad än jag.
Ja se tanter.

Bilder som utlovat jag är sån där som håller löften vettni.






1. Färsk bild sedan 1 vecka med Jennifer på Skinnarviskberget.
2. Jag och Nathalie simple as that
3. Adrian Lux på Hornstull Strand fredag! Woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0